Cum se livrează?

Articolele FCUCluj comandate vor fi livrate prin intermediul serviciilor de curierat puse la dispoziție de compania FAN Courier. Din momentul plasării comenzii, aceasta va fi livrată la adresa menționată de dumneavoastră în termen de 2-5 zile lucrătoare.

Livrarea produselor de la Partenerii FCUCluj se face prin partenerii acestora de curierat și poate dura până la 8 zile lucrătoare.


1. Cum pot fi sigur dacă am plasat corect comanda?

Pentru a verifica dacă comanda dumneavoastră a fost efectuată corect, verificați dacă ați primit confirmarea de comandă pe e-mail sau logați-vă pe fcucluj.ro și accesați secțiunea „Comenzile mele”.


2. Cum se efectuează livrarea?

Puteți alege ca produsele să fie expediate la adresa dorită. Veți fi notificat în ziua livrării printr-un SMS de la curier, care va conține informații despre coletul dumneavoastră și datele de contact ale curierului. Statusul comenzii dumneavoastră de produse FCUCluj poate fi urmărit pe www.fancourier.ro, folosind numărul de urmărire alocat acesteia.

Pentru comenzile care conțin atât produse marca FCUCluj, cât și produse de la Parteneri, veți primi două colete cu produsele cumpărate: unul de la FCUCluj și, separat, unul de la Partener. Statusul comenzii cu produsele FCUCluj poate fi urmărit pe www.fancourier.ro, în timp ce statusul comenzii de la Parteneri depinde de partenerul de livrare al acestora.


3. Cum poate fi urmărită comanda?

Pentru a urmări comanda dumneavoastră de produse FCUCluj, deschideți confirmarea de expediere primită pe e-mail și accesați link-ul de tracking. De asemenea, statusul comenzii dumneavoastră poate fi urmărit pe www.fancourier.ro, folosind numărul de urmărire alocat acesteia.

Pentru comenzile care includ produse de la Partenerii FCUCluj, urmărirea statusului acestora depinde de partenerul de livrare al acestora.


4. Adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?

Da, puteți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare. Selectați metoda de plată și introduceți adresa de livrare dorită în secțiunea „Adresă de livrare”.


5. Ce se întâmplă dacă nu ești găsit la adresa de livrare menționată?

În cazul în care nu veți fi găsit la adresa menționată în comandă, curierul vă va notifica și va încerca a doua. Coletul va fi returnat automat în termen de 7 zile calendaristice de la data predării către FAN Courier, în cazul în care livrarea nu a fost finalizată.

De asemenea, puteți solicita curierului ridicarea coletului de la sediul firmei cel mai apropiat de adresa dumneavoastră.