Președintele FC Universitatea Cluj, Radu Constantea, și-a asumat ratarea promovării în Liga 1 în ultimele trei sezoane competiționale.
Consiliul Director, întrunit la sediul clubului marți, 30 martie 2021, a constatat vacantarea poziției de Președinte al FC Universitatea Cluj, deținută din august 2016 de Radu Constantea.
Consiliul Director va convoca în perioada următoare Adunarea Generală a Asociaților FC Universitatea Cluj, care va decide viitorul clubului.
Radu Constantea a avut, tot marți, o întâlnire cu angajații clubului, cărora le-a mulțumit pentru munca depusă în acești ultimi cinci ani și pentru sacrificiile individuale făcute pentru FC Universitatea Cluj.
De asemenea, Radu Constantea le-a mulțumit sponsorilor care au susținut clubul și al căror sprijin, moral și financiar, a permis FC Universitatea Cluj să se dezvolte ca organizație și să redevină un brand respectat și căutat în mediul economic.
“Din poziția de președinte, îmi asum întreaga responsabilitate pentru neîndeplinirea obiectivului de a promova în Liga 1, acolo unde este locul Universității Cluj. Acest obiectiv rămâne valid și în viitor, având în vedere că FC Universitatea Cluj este în acest moment stabilă financiar, are un lot de jucători puternic și unit, un staff profesionist și o academie care crește jucători de mare talent, de care clubul trebuie să aibă grijă în continuare”, a declarat Radu Constantea.
Acesta a precizat că FC Universitatea Cluj a reușit să termine anul 2020 pe excedent bugetar, depășind efectele nefaste ale pandemiei, care a lovit puternic în fenomenul fotbalistic și în companiile care investesc în acest sport.
De asemenea, un alt aspect care indică direcția sustenabilă de dezvoltare a clubului este faptul că, în concordanță cu planul asumat în 2016, FC Universitatea Cluj a reușit să mențină ponderea în buget a fondurilor publice la sub 38% în ultimii cinci ani, spre deosebire de majoritatea contracandidatelor la promovare din ultimele sezoane, unde fondurile publice reprezintă majoritatea covârșitoare a bugetului pe un sezon competițional.
În ciuda pesimismului și a stării de expectativă care au marcat anul trecut mediul economic, Departamentul de Marketing & Vânzări al clubului a reușit în 2020 să genereze, din sponsorizare și publicitate, cele mai mari venituri din ultimii cinci ani.